środa, 30 sierpnia 2017

Koniecznie "wypłukaj" toksyny z komórek!

To przez nadmiar toksyn nasz organizm zaczyna szwankować. Każdy katar, zapalenie migdałków to jest wyrzucanie toksyn z organizmu. A co my robimy? Przeszkadzamy w tym oczyszczaniu stosując leki, które blokują symptomy choroby. Toksyny, których organizm nie wyrzucił, gdzieś musi je umieścić!? Dlatego wkrótce dowiemy się, ze chorujemy na (...) tu wpisz dowolna nazwę. To własnie nadmiar toksyn zaburzy działanie systemu immunologicznego (obronnego)a także namiesza w genach. Medycyna konwencjonalna chętnie zrzuca na nie winę (choroba genetyczna). Gdyby człowiek wiedział, ze powinien oczyszczać organizm, regenerować wartościową żywnością, dorzucić witaminy i mikroelementy - nie chorowałby. JAK "WYPŁUKAĆ" TOKSYNY Z ORGANIZMU? Sokami warzywnymi świeżo wyciśniętymi oraz zielonymi koktajlami. Przez dwa lata codziennie rano robiłam sok (marchew, czerwony burak, jabłka) smakuje wyśmienicie można dodać selera, kapustę itp. Czasami robiłam koktajle, bazą był w/w sok dodawałam natkę pietruszki, jarmuż lub liście pokrzywy zblendowałam i wypijałam. Dostarczysz każdej swojej komórce witamin, mikroelementów i doskonałej strukturyzowanej wody z soku. Byłam cztery razy na diecie (tzw. pólglodówce warzywno - owocowej dr Ewy Dąbrowskiej. Po dwóch tygodniach moje wysokie ciśnienie (dwa lata brałam tabletki) się unormowało do książkowego 120/80. Jeśli masz wysokie ciśnienie tabletki tylko stłumią symptomy ale nigdy nie wyleczą przyczyny. A choroba będzie się dalej pogłębiała. Organizmu nie da się oszukać. Mnie się udało tzn. ze każdy może to zrobić. Jakie są zalety oczyszczenia organizmu? Ustąpiły wszystkie bóle stawów, głowy. Jeśli cierpi się kilka lat to jest to niezwykłe uczucie kłaść się spać i budzić się bez bólu. Pozdrawiam Agnieszka W.

Brak komentarzy:

KRZEM (Si) pierwiastek zycia!

KRZEM (Si) jako pierwiastek życia! Jego prawidłowa zawartość w organizmie człowieka to naturalny klucz do zdrowia Około 70 pierwiastków nie ...